Ny design!!

Idag kom kära polaren Maria hit för att hjälpa mig med min header, hon är rätt mkt bättre på photoshop än va jag är, det hade nog tagit mig sju år, MINST, att göra det hon gjorde... Så ett himla stort tack!!!! Innan vi påbörjade headern så va vi båda två hos frissan å fick klippt av oss ett X antal cm kluvna toppar... Mitt va värre än hennes, jag räknade ut att det va cirkus 6 månader sen jag klippte mig sist, så det va verkligen välbehövligt... Annars så har det inte hänt så mkt idag, jag sov middag, vilket nu gör att jag inte är det minsta trött... Men ska snart hoppa upp i sängen å läsa nårra rader.. Förhoppningsvis så kommer John Blund på besök om en stund...

Imorgon så hoppas jag att systeryster kan, och vill, hjälpa mig att bleka lite slingor.. Mitt hår har blivit ganska så trist, skulle nog kunna kalla det råttfärgat... I övrigt blir det nog en dag som vilken annan... Ska fortsätta tvätta, försöka få dammsugit å så ska jag bädda rent i sängarna... förhoppningsvis är vädret okej så man kan hänga ut täckena på lite vädring...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0