Massa födelsedagar till helgen...

Vilken jobbig dag det va igår... Va på NÄL hela dagen, riktigt jobbigt faktiskt... Va där i tolv å en halv timme, å då tog jag mig ändå friheten att sluta ett par timmar tidigare... Hoppas innerligt att hon har kommit hem tills på söndag när jag ska jobba igen...

I måndags så gjorde jag inte så mkt mer än att tvätta å tvätta å tvätta... Hann nog med fyra maskiner, å det är väl bara att ta tag i det idag igen... Det är inte alltid så smart att blunda för att tvätthögen växer å växer.. Å andra sidan är det lättare att tvätta allt på en gång, det där med att tvätta en maskin om dagen typ är nog inget för mig...

Nu ska jag hänga en tvätt å lägga in en ny, sen så ska jag kolla om jag kan hitta nått trevligt recept på en vegetarisk paj som jag ska baka å ta med till mormors 80årskalas på lördag... Blir förmodligen nån broccolipaj av nått slag... Dags att hitta nått att köpa till brorsans sambo å hennes dotter oxå... Dom fyller oxå år på lördag, 40 och 18 år... Dom är inte dom lättaste att komma på nått till... Men men, får väl ta å tala med syrran å se om hon har något förslag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0