Läslus, jag? Nääää!!!

Igår läste jag ut bok nr 2 denna veckan... Då är det bra böcker man får tag i... Nora Roberts kan verkligen skriva bra böcker. Med vissa få undantag.. Men dom Maria brukar köpa är otroligt spännande å bra.. Har dessutom fått tag i en film som bygger på en av hennes böcker som jag har läst, Northen Lights heter den om jag minns rätt.. Ska bli kul å se om filmen ens kommer i närheten av boken.. Det är inte så lätt att fånga Noras beskrivningar av heta blickar å all spänning. Det är ofta mycket tankar med i böckerna, å dom 'hör' man ju inte alls i filmen... Ser fram emot att se den dock.

Rasmus visade mig ett klipp på YouTube i veckan som jag bara måste lägga ut här.. Det finns även en längre version av den på youtube (Boys Beware), men valde att lägga in den korta... Det finns en för flickor oxå, Girls Beware, men det är tydligen inte riktigt samma typ av budskap i dom gamla filmerna.. Vet inte om man ska skratta eller gråta när man ser  anti-gay prapaganda från 50-talet.. Lite skrämmande dock att det fortfarande finns dom som tror att det är en sjukdom!






Kommentarer
Postat av: Maria

Ehhh???? Okeeey WTF!??

2009-04-17 @ 23:05:55
URL: http://whatitslike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0