Huvudvärk till tusen!!

Har en enorm huvudvärk... å jag kan inte fatta varför... Kanske det kan bero på att jag har haft en bok i handen från nio i morse till halv sex ikväll, förutom när jag å Noah va å handlade å när vi lagade mat å grejade lite, men det kan totalt sett inte tagit mer än två timmar kanske, så det är ändå rätt många timmar... Men jag har aldrig fått ont i huvudet av läsning förut.. Behöver jag glasögon tro?

Boken jag har läst heter Homeport, försöker hitta den nån stanns på svenska, men den finns inte på Bokus iallafall.. Märkte efter cirkus 20 sidor att jag redan har läst boken, men då förmodligen på svenska.. Har letat igenom min bokhylla, där finns den inte, å mamma kände inte alls igen handlingen, så förmodligen har jag inte lånat den av henne, å Maria har den inte heller på svenska....Å det är endast dom två jag lånar böcker av... om de inte är så att jag har lyssnat på den förståss.. Hmm, får kolla upp det...

I vilket fall så va den väldigt bra.. rekommenderar den... Nu ska jag snart ta å påbörja en ny bok, även den av Nora Roberts, The Reef heter den, återstår å se om den håller samma klass som alla dom andra Nora Roberts böcker jag har lånat av Maria...

Näää, nu får jag nog gå upp å kolla så att Rasmus itne har somnat under nattningen av Noah...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0