Go'kväll!!

Idag så har jag å Noah tvättat å dammat å dammsugit, vi har bytt sängkläder i alla sängar, luktar så härligt frächt nu i sovrummet när täckena har blivit vädrade, å fönstret stått uppe större delen av dagen... underbart!!! Har dessutom fått hjälp av syrran att bleka lite slingor i håret, e lite svårt att dra upp slinorna själv.. Tackar tackar systeryster!!! Imorgon så blir det jobb, skönt att det blir x-tra pengar imorgon... Långfredag e ju inte nån speciell dag egentligen.. Så hellre jobb imorgon än på påskafton.. Då blir det 25årskalas på kvällen, å på dagen så blir det en tur till svärmor på påsklunch.. Ska bli nice!!!

Nu blir det lite Lost å så blir det till att läsa nårra sidor i min bok å sen Nattinatt!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

He he jag som kollat varje dag efter uppdatering och nu visar det sig att du skrev i onsdags! Hur konstigt som helst för det inlägget har inte dykt upp förän idag på min skärm... kanske behöver trycka på f5?!?!Hoppas du får det nice på jobbet idag! Hörs sen, och ses på lördag! :) kraaam

2009-04-10 @ 10:54:16
URL: http://whatitslike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0