...

Har under en timme nu suttit med tårar rinnande ner för mina kinder.. En ung kvinna, endast 20 år, dog natten mellan söndag å måndag pga cancer.. Jag kände henne inte, visste inte ens vem hon va å ändå så har jag torkat mina tårar medans jag läst i hennes blogg å några av dom kommentarer som andra har lämnat. Vissa med många uppmuntrande ord om att det nya läkemedlet som hon precis börjat ta skulle fungera, andra med ord som Rest in Peace, tänker på er osv.

Nåväl, anledningen till att jag nämner detta är att någon vänlig själ har startat en insamling i Barncancerfonden till hennes ära... Vill ni skänka en slant eller två så gå in på Den Jävla Idioten, det va så hon kallade sin sjukdom.. Vill ni läsa om hennes beundransvärda kamp så läs hennes blogg här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0