Lite uppdatering!!!

Har återigen blivit väldigt dålig på att uppdatera bloggen... Denna gång beror det på att jag har börjat titta på Beverly Hills 90210.... Det va inte igår som det började sändas precis.. Men det är lite småkul.. Speciellt roligt är det att kolla va dom har på sig för kläder.. De är ju lite "modefreak", å kläderna är ju inte speciellt snygga =).. Men Dylan är dessto snyggare ;-) , även om jag tyckte att han va snyggare då...

Vad har jag mer gjort det senaste.. Jag jobbade hela helgen + tisdag.. I fredags så började jag att klippa häcken på framsidan.. Han inte klippa klart hela, så det fick jag göra färdigt i måndags... Fyllde tre sopsäckar, å det va bara sidan som går ut mot vägen.. Klippte säkert två decimeter, å ändå så är häcken 2 dm för långt ut i vägen.. Om man kollar vart asfalten börjar iallafall... Men eftersom det inte är nått grönt längre in, så kan jag inte klippa mera på bredden.. Å vet inte hur töja växer, om det blir grönt där det är "dött" om man klipper bort allt det gröna.. Men får kanske kolla upp det... Igår va jag ledig, då städade jag lite, å tvättade å hängde tvätt.. Tänkte att jag skulle torka golvena idag, men jag tror inte att jag orkar.. Är rätt trött...

Imorgon så ska jag åka till Trollhättan å se om jag kan hitta nån födelsedagspresent till min kära sambo som fyller 25.. Hade lite tankar på att köpa nån snygg å flaschig kaffebryggare, men den idén sprack...

Näää.. Nu ska jag kolla in a-kassans hemsida... Tycker inte att min specifikation över ersättning stämmer...

Kommentarer
Postat av: Maria

va skönt att du verkar ha blivit bättre från din förkyldning!

2008-09-05 @ 21:12:28
URL: http://zigmagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0