Barnpassning..

idag så är jag barnvakt åt Noah's kusin Agnes... Hon har bara varit här ett par timmar, å hennes pappa kommer nog snart å hämtar henne... Både hon å Noah är nog rätt så trötta nu.. De är lite gnälliga... Själv så är jag rätt trött jag oxå... I veckan som va så jobbade jag 70!!! timmar... Inte konstigt att man e lite trött kanske...

Idag så har jag å Noah varit en sväng på dagis, eftersom han skulle fotograferas för skolkatalogen... Efter det så gick vi till mamma, hon passade Noah medans jag va å klippte håret... Alltid kul å prova nått nytt, men det blir ju lite ovant när typ 1.5 dm försvann i nacken.. Får väl känna in frisyren lite, men det ska förhoppningsvis inte vara nårra bekymmer.. Inte kul att lägga ner flera hundralappar till på en ny klippning....

Nää.. dags att kolla va ungarna gör.. Å jag kan inte hitta våran kamera, så den måste jag leta efter.. Tänkte att jag NÅGON dag nu snart ska sätta mig å ladda upp lite bilder för framkallning...

Have a Nice day!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0