Trots trots trots!!

Stavningen ser inte helt ok ut, men i vilket fall som helst så är Noah supertrotsig just nu gällande dagis... Han vill verkligen inte gå dit.. Imorse ville han inte ens ta på sig ytterkläderna å gå ut... Men allt gick bra när vi kom fram till dagis, han visade sin plats, tog av sig mössan å hängde upp sin jacka.. Men han sa bara 'mamma komma med' när vi öppnade grinden in till lekrummet å när jag sa att jag skulle gå hem, så blev han jättelessen... Å det är lite smått jobbigt när jag ändå är hemma, men samtidigt så måste han ju vara där när jag jobbar... Vet inte riktigt vad som har ändrats... När han va där hela LÅNGA dagar, så va det inga bekymmer alls, han va supernöjd där hela dagarna, ibland lite grinig på morgonen. Men nu när han bara går 15 timmar / vecka, så är det inte alls roligt längre.. Å jag vet inte varför... Denna veckan så ska han gå tre timmar idag å tre timmar imorgon, på torsdag så jobbar jag, så då blir det typ åtta timmar... Jobbigt om han är lessen hela tiden i åtta timmar... hoppas att det går bättre idag, än va det gjorde förra veckan, för då va han lessen, mer eller mindre, hela tiden medans han va där... HOPPAS HOPPAS HOPPAS, att det går bättre idag!!!

Kommentarer
Postat av: maria

usch va tråkgit det låter, det som gick så bra med han ... hoppas att det blir bättre!

2008-10-14 @ 19:29:04
URL: http://www.zigmagirl.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0