Ladies Night m.m

I lördags så va jag å mina girlfriends på Ladies Night i Göteborg.. Hade väldans roligt... Vet inte riktigt om jag gillade showen, men hade en riktig guldkväll!! Foton kommer...

I söndags så va vi å hälsade på hos sambons syster med familj, där fick vi helt oväntat vara med på en dammsugardemonstration... Eller ja, städmaskin som det så fint hette... Det va riktigt segt måste jag säga... Skulle inte tacka nej om jag fick en gratis, men att betala nästan 45000 för en dammsugare, NEJ TACK!!!

I övrigt så har jag inte gjort så mkt.. mest tagit det lugnt... Noahs mage e inte så bra, dom ringde från dagis igår å sa att han va väldigt lös i magen.. Å det va inte länge sen han va det... FUnderar på om han kan vara lite överkänslig mot mjölk.. Vi åt nämligen potatisgratäng i tisdags, å det va inte lite grädde iden.. Men jag får läsa på lite å ringa till BVC å fråga vad jag ska göra...

Ha D!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0